Zaloguj przez Facebooka lub Login: Hasło: nie wylogowuj mnie Nie masz konta? Zarejestruj się Zapomniałeś hasła? Odzyskaj hasło Nie dostałeś linku aktywacyjnego? Wyślij go ponownie
Dobry marketingowiec wie, że liczy się jakość, a nie ilość wepchanych do ręki ulotek (20 obrazków) Dobry marketingowiec wie, że liczy się jakość, a nie ilość wepchanych do ręki ulotek Następna strona (obrazków 12) Mocne Słabe +104 (115) #marketnig #reklama #ulotki #kreatywność 29 sierpnia 2015 o 15:57 przez wojtka Skomentuj (3) Do ulubionych
Jeszcze nikt mi tak nie obrzydził żadnego samochodu, jak zrobił to Włodzimierz Zientarski w najnowszej reklamie lecącej w TV co 15 minut Łukasz jest wzorem nie tylko dla osób z niepełnosprawnościami, ale również dla tych w pełni sprawnych Jak zrobić dobrą reklamę? Elements Hotel&Spa odpowiada na to pytanie
Komentarze
Pokaż komentarze