[demot]
Wiadomo, że ważne, ale moim zdaniem czary są tam nieraz nieproporcjonalnie silne do
wytrzymałości jednostek. Zwłaszcza na mniejszych mapach, gdzie szybciej dochodzi do kontaktu z
wrogiem jest to uciążliwe, bo się człowiek nie zdąży rozwinąć nawet. Chyba że się gra
zaimportowanymi bohaterami na jakichś wyższych poziomach.
Jeśli chodzi o system rozwoju
jednostek(?), to zgadzam się, że jest bardziej rozwinięty niż w H3, bo tam są tylko jednokrotne
ulepszenia, ale w DII często istnieją tylko jedne lub dwie optymalne ścieżki rozwoju (dla całej drużyny), a
pozostałe są ciekawostkami lub przydają się w rzadkich okazjach. Rozgrywka się sprowadza tylko
do wyhodowania najlepszej drużyny szybciej niż wróg. Ani w rozwoju się nie pokombinuje, ani w
walce, bo jest dużo bardziej przewidywalna. W H3 kombinuje się w walce, rozwoju bohatera,
rozbudowie miasta. Także magia daje więcej możliwości. Ogólnie DII jest fajny i ciekawy, ale
nie ma potencjału do dłuższego zajmowania się nim w przeciwieństwie do H3.
Pozdrawiam.
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
7 września 2010 o 1:30
[demot]
Jak już ktoś wspomniał, nasza reprezentacja strzeliła gola w meczu z Ukrainą i to nie fuksem, bo przez większość
meczu nieźle nasi cisnęli Ukraińców na ich połowie.
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
6 września 2010 o 2:33
[demot]
1. Cytadela, Inferno, Forteca.
2. Bastion, Twierdza, Nekropolis.
3. Zamek.
4. Lochy.
A żywiołaki to nieestetyczne gówno i dla mnie nie istnieją. :)
[demot]
Disciples II ma świetny klimat, ale rozgrywka jest dużo bardziej ograniczona (walka) niż w HoMM 3, a czary zbyt potężne. Bo cóż z tego, że wyhodujesz sobie fajne stworki, jak cię jakiś burak mocno nadgryzie czarami i tylko potem dobije.
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
3 września 2010 o 1:26
[demot] CzlowiekMajonez: "I wrzuć tu kreatywną fotke na Nk..." Zgadzam się z Tobą, dokładnie. "Plus" jak skurczybyk.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 września 2010 o 23:31
[demot] demot:13. edycja Tańca z Gwiazdami:Trzynasta?!
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 września 2010 o 23:32
[demot] Wiadomo, że ważne, ale moim zdaniem czary są tam nieraz nieproporcjonalnie silne do wytrzymałości jednostek. Zwłaszcza na mniejszych mapach, gdzie szybciej dochodzi do kontaktu z wrogiem jest to uciążliwe, bo się człowiek nie zdąży rozwinąć nawet. Chyba że się gra zaimportowanymi bohaterami na jakichś wyższych poziomach. Jeśli chodzi o system rozwoju jednostek(?), to zgadzam się, że jest bardziej rozwinięty niż w H3, bo tam są tylko jednokrotne ulepszenia, ale w DII często istnieją tylko jedne lub dwie optymalne ścieżki rozwoju (dla całej drużyny), a pozostałe są ciekawostkami lub przydają się w rzadkich okazjach. Rozgrywka się sprowadza tylko do wyhodowania najlepszej drużyny szybciej niż wróg. Ani w rozwoju się nie pokombinuje, ani w walce, bo jest dużo bardziej przewidywalna. W H3 kombinuje się w walce, rozwoju bohatera, rozbudowie miasta. Także magia daje więcej możliwości. Ogólnie DII jest fajny i ciekawy, ale nie ma potencjału do dłuższego zajmowania się nim w przeciwieństwie do H3. Pozdrawiam.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 września 2010 o 1:30
[demot] Po co mówicie te imiona? I tak wiem jednie który to Potter i Malfoy z tego śmiesznego filmiku na youtube "Jestem Draco Malfoy! Pragnę cię!"
[demot] demot:Co to jest?:Leży w trawie i nie dycha.
[demot] Natychmiast.
[demot] Bo to czapka Kaczora Donalda.
[demot] demot:Wbijają mi szpilki:To nie ludzie, to wilki.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 września 2010 o 1:26
[demot] Daję "+", bo wyglądają jak mój dziadek w młodości.
[demot] Mnie za to pomysłowość na demotach za bardzo nie zaskakuje. ;]
[demot] Pewnie ukradła na kondony dla chłopaka.
[demot] demot:Rzeczywistość:Czasem kłuje nas w oczy, a czasem gryzie w powieki.
[demot] Jak już ktoś wspomniał, nasza reprezentacja strzeliła gola w meczu z Ukrainą i to nie fuksem, bo przez większość meczu nieźle nasi cisnęli Ukraińców na ich połowie.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 września 2010 o 2:33
[demot] Kto to? Draco Malfoy?
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 września 2010 o 0:40
[demot] Biedne dzieci głodują w Afryce a pedalski gimnazjalista jeszcze wybrzydza i to mając do dyspozycji pyszne i zdrowe warzywa.
[demot] 1. Cytadela, Inferno, Forteca. 2. Bastion, Twierdza, Nekropolis. 3. Zamek. 4. Lochy. A żywiołaki to nieestetyczne gówno i dla mnie nie istnieją. :)
[demot] Jurda, to jest strategia turowa (z elementami RPG).
[demot] Na szczęście ludzie uczą się nie tylko na własnych błędach.
[demot] Gra wybitna, ale demot i tak słaby. :P
[demot] Dobre. :)
[demot] Disciples II ma świetny klimat, ale rozgrywka jest dużo bardziej ograniczona (walka) niż w HoMM 3, a czary zbyt potężne. Bo cóż z tego, że wyhodujesz sobie fajne stworki, jak cię jakiś burak mocno nadgryzie czarami i tylko potem dobije.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 września 2010 o 1:26
[demot] Nie morzna wykluczyć takiej morzliwości.
[demot] Ahhh... znam tę sytułacje z rzycia. Suty demot "+"
[demot] demot:Błędne koło:Twoja stara musi je zmienić w wozie
[demot] Niestety mogą sobie co najwyżej nogi wyleczyć, bo na rozum już za póżno. Smutna chistoria, ale cóż rzyje się dalej. "+"