I w taki sposób robią nas w balona! Kolejna porcja sztuczek, jakie stosują producenci, aby oszukać klientów (10 obrazków)
Antropomorfizm
Czyli ożywianie i nadawanie cech ludzkich zwierzętom lub przedmiotom. Nikogo nie dziwi mówiący królik czy niedźwiadek, który namawia nas na zakup jakichś łakoci. Działa to doskonale przy sprzedaży produktów dla dzieci. A marketingowcy bez wyrzutu z tego korzystają
Układanie produktów
Tam nie ma opcji na przypadkowość. Tak zwana złota półka jest zarezerwowana tylko dla znanych marek. Płacą za to, by być wprost na wysokości oczu dorosłej osoby, a nisko dla dzieci. Złota półka nie jest tania, dlatego produkty na niej wcale nie wyróżniają się jakością, a za to są droższe. Zanim po nie sięgniesz lepiej się rozglądnąć i spojrzeć na produkty poniżej i powyżej. Za tę samą jakość zapłacisz znacznie mniej
Komentarze Ukryj komentarze