Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
archiwum
 –  109Skuteczna polityka personalnaEtap 3. Uczenie pracownikówpokory wobec firmyDobre zachodnie firmy najczęściej mają taki zwyczaj,ze rozpoczynają wychowywanie swojego pracownika oddwóch ruchów.Po pierwsze, zawala się go robotą ponad miare abymiał trudności z wyjściem przed wieczorem z pracy i abymusiał i tak zabierać część roboty do domu.Po drugie, zadania, które otrzymuje, są zdecydowanieponiżej jego kwalifikacji- najczęściej są to prace, któremożna wykonywać bez żadnych kwalifikacji i na doda-tek uciążliwe.-Sens takiego doświadczenia jest jednoznaczny. Cho-dzi o doprowadzenie pracownika do głębokiego stresu,do kresu wytrzymałości. Albo się pracownik w takiejsytuacji nauczy pokory i uzna, że interesy firmy są waż-niejsze niż jego oczekiwania, żądania, potrzeby, alboteż... zbuntuje i zrezygnuje z pracy. W każdej normalnejfirmie jest mało miejsca dla gwiazd, wodzów, stawianiana swoim. Firma funkcjonuje dzięki temu, że zwyczajniludzie poświęcają jej swój czas i swoje umiejętności,uznając interesy firmy za swoje. I ten etap przeciąża-nia nowych pracowników ma stworzyć klimat pokorywobec interesów firmy. Jeżeli pracownik nie chcetego zaakceptować, to lepiej dla firmy, aby odszedłszybko..

Komentarze Ukryj komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte.
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…