Pracownicy infolinii łatwo nie mają Autentyki (21 obrazków)
Klient: Chciałbym uaktywnić krycie numeru
Klient: Bo ja chciałem się dowiedzieć czy nr... ma wyłączony telefon. Konsultant: A jaki ma pan komunikat? Klient: Że jest wyłączony, albo poza zasięgiem
Klient: Gdzie ja mogę zadzwonić, żeby kogoś opieprzyć?
Klient: Panie, mam problem! Nie mogę wejść w moją sekretarkę!
Konsultant: Jaki ma pan system operacyjny na komputerze? Klient: Co? Konsultant: Na przykład Windows? Klient: Tak
Klient: Ja dostałem taki komunikat, ze w celu tam-tego to coś-tam. Co mam teraz zrobić?
Klient: Ja dostałam od was laptopa, modem i kartę sim. Zainstalowałam wszystko i połączyło się, ale nie dostałam od was adresów stron internetowych. Skąd mam je wziąć?
Komentarze Ukryj komentarze