Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…

Z nami od: 19 października 2013 o 11:39
Ostatnio: 9 stycznia 2024 o 16:40
Płeć: kobieta
Exp: 1366
Jest obserwowana przez: 41 osób
  • Demotywatorów na głównej: 1027 z 1276 (244 w archiwum)
  • Punktów za demoty: 337223
  • Komentarzy: 4
  • Punktów za komentarze: 36
  • Obserwuje: 0 osób
 

Ściana

Rozsądny facet wie kiedy pozwolić rządzić komuś, kto umie robić to lepiej –
Kobiety są bardziej zorganizowane –
Kobieta po prostu widzi rzeczy, których mężczyźni nie są w stanie zauważyć – Paulo Coelho
Jak chcemy, to potrafimyzadziwić pozytywnie! –
Piękne, nie?Tylko szkoda, że mi się to śniło... –
Póki go kochałam, to tak cudownie poprawiał włosy. Nagle patrzę: Jezu, jak on głupio poprawia te włosy! – Agnieszka Osiecka
Weź miejsce na balkonie - mówili, świetny widok - mówili –
Wolę być niedoskonałą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego –
Plusy bycia niską osobą –
- Nie uważasz, że jestem dla ciebie za stary? - Nie, kocham antyki –
Najtrudniejsza rzeczw życiu, to nauczyć się, które mosty przekraczać, a które palić – David Russell
Moje życie przypomina mi słuchawki - za każdym razem gdy jakośje rozplątam, wiem, że poplącze się ponownie –
Nauczyłam się, że ludzie zapomną to,co powiedziałeś,co zrobiłeś, ale nigdy nie zapomną tego, jak poczuli się dzięki Tobie – Maya Angelou
Zakochaj się, a każdy wszędzie, wszystkie rzeczy, wszystkie słowa oznaczać będą „miłość”. To samo dzieje się, kiedy kogoś utracisz – Jonathan Carroll

Tylko 15% ludzi jest w stanie znaleźć pomyłkę, widzisz ją?

Tylko 15% ludzi jest w stanie znaleźć pomyłkę, widzisz ją? –
Jeśli reinkarnacja istnieje, to po śmierci chcę być tym właśnie słodkim leniwcem –
Wiara w autorytety powoduje, że błędy autorytetów przyjmowane sąza wzorce – Tołstoj Lew
Ciągłe szukanie miłościpowoduje wyolbrzymianie nic nieznaczących sytuacji –

Niektóre firmy po prostu wolą promować „idealne ciała”, a nie „prawdziwe piękno”

Niektóre firmy po prostu woląpromować „idealne ciała”, a nie„prawdziwe piękno” –  Tysiące osób żąda od Victoria’s Secret przeprosin za reklamę „Idealne ciało”Ponad 16 tysięcy osób podpisało brytyjską petycję, w której domagają się od Victoria’s Secret przeprosin za „nieodpowiedzialną ” i „poniżającą” reklamę.Sprzedająca damską bieliznę firma wywołała burzę nową kampanią reklamową promującą „Idealne ciało”. Slogan nawiązuje do kolekcji bielizny „Ciało” tejże firmy, ale – skoro hasło wisi nad ciałami supermodelek – wielu uważa, że jego wymowa jest niewłaściwa.Dear Kate, producent bielizny „stworzonej przez kobiety dla kobiet”, twierdzi, że rynek bielizny potrafi i powinien zachowywać się lepiej. „Tak jakby kobietom należało przypomnieć o homogenicznej definicji piękna, która istnieje w naszym społeczeństwie, reklama prezentuje dziesięć modelek o niemalże identycznych sylwetkach” – czytamy na jego stronie. „Prawdopodobnie twórcy reklamy nie przemyśleli dostatecznie przekazu, jaki ona ukazuje, a co uważamy za nierozważny marketing”.  Jednak czy petycja jest w stanie cokolwiek zmienić? Jej autorzy, Frances Black, Gabriella Kountourides i Laura Ferris, piszą, że „jak na razie firma Victoria’s Secret nie odezwała się do nas ani słowem! Ale już wkrótce na pewno o nas usłyszą i zdadzą sobie sprawę, że muszą kogoś przeprosić”. Kampania „Idealne ciało” pozostaje w zgodzie z wcześniejszymi działaniami marketingowymi. Poprzednia akcja Victoria’s Secret „Kochaj swe ciało” (która również wywołała ostry sprzeciw) stoi w wyraźnym kontraście z firmami takimi jak Dove, które starają się walczyć z promowaniem wyobrażenia idealnego ciała.
Przyjaźń rodzi się w momencie, gdy jedna osoba mówi do drugiej: "Co? Ty też?Myślałem, że tylko ja" – Clive Staples Lewis