Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…

Z nami od: 13 listopada 2016 o 23:30
Ostatnio: 18 kwietnia 2024 o 12:58
Exp: 8547
Jest obserwowany przez: 93 osoby
  • Demotywatorów na głównej: 6579 z 6999 (420 w archiwum)
  • Punktów za demoty: 1964824
  • Komentarzy: 51
  • Punktów za komentarze: 232
  • Obserwuje: 0 osób
 
Kiedy blondynka bierze się za śpiewanie –
0:05

40 ciekawych i zabawnych gifów, które warto zobaczyć XXVIII (41 obrazków)

archiwum – powód
Kiedy zamiast patrzeć na drogę, wolisz gapić się w telefon –
0:05
Chodź mały, pomogę ci –
0:16
Cześć, sierściuchy –
0:14
I kto tu kogo złowił? –
0:10
Burek - pies, który został kotem –
0:11
Wyluzuj kochanie, przecież moja żona tego nie zobaczy... –
0:13
Kiedy chcesz poderwać fajną laskę, ale twoje bajerowanie jest 1/10 –
0:20
Jak to się je? –
0:07
Prosty sposób na usunięcie wgniecenia w aucie –
0:11

40 ciekawych i zabawnych gifów, które warto zobaczyć XXVII (41 obrazków)

Jaguar E-Type - przez wielu uważany za najpiękniejszy samochód w historii motoryzacji Auto było projektowane nocą. William Lyons (ówczesny szef Jaguara) był bardzo sceptycznie nastawiony do tego projektu. Zatem auto projektowano po godzinach

Auto było projektowane nocą. William Lyons (ówczesny szef Jaguara) był bardzo sceptycznie nastawiony do tego projektu. Zatem auto projektowano po godzinach – William Lyons uważał, że trzeba modernizować XK 120, a nie pchać się w nowe projekty. Projektanci i inżynierowie nie posłuchali go jednak. Po zbudowaniu nadwozia przewieziono go do Bedford, gdzie miano zamiar sprawdzić go w tunelu aerodynamicznym, by dopracować szczegóły. No i na chęciach się skończyło. Gdy zaczęto osiągać większe prędkości tunel zaczął pobierać tak duże ilości energii, że odłączył od zasilania całe Bedford. I z tym sobie poradzono. Jak? Ano uruchamiano tunel nocą. Gdy w Kociaku zawitał 12 cylindrowy silnik - trzeba było go sprawdzić. Ówczesne auta osiągały przeciętnie 110 - 130 km/h. To był ich kres. Jag jechał o 100 km/h szybciej. Tory wówczas to były opuszczone lotniska. Zbyt krótkie jak się okazało, by poznać możliwości samochodu. Ale przecież jest nowo wybudowana M1. Za dnia ruch był spory, ale nocą... To było jak bawienie się granatem z wyciągniętą zawleczką. Pamiętajmy, że nie było wtedy nawet pasów bezpieczeństwa, a jedynym zabezpieczeniem kierowcy była wiara, ze w razie wypadku nie odleci zanadto od samochodu i że będzie z niego co zbierać... Lecz testowano Jaga nocą w tajemnicy przed Wiliamem. Tak oto nocą narodził się E-type. Taki nocny kot.Gdy auto ujrzał William Lyons - uznał go za największą porażkę firmy. Nie podobała mu się niska sylwetka i niesamowicie długi przód. Uważał auto za pokraczne. Jednak z braku innego modelu auto wystawiono w salonie samochodowym w Genewie... Z drżącym sercem, bo do tej pory William Lyons zawsze miał rację.Tymczasem życie pokazało oś zupełnie innego. W Genewie auto odniosło gigantyczny sukces. Zostało uznane za najładniejszy samochód świata, kosztowało trzykrotnie mniej, niż Ferrari, a chętnych na jazdę próbną było tylu, że z fabryki musiano sprowadzić drugie auto (w wersji Cabrio). Sam Enzo Ferrari uznał je za najpiękniejszy samochód jaki kiedykolwiek wyprodukowano i był posiadaczem 3 modeli E-Type. Zresztą kto kojarzy Ferrari Daytona, ten od razu będzie widział, jakie auto było inspiracją przy projektowaniu owego Ferrari. Do dziś Jag budzi podziw, szacunek i zachwyca pięknem... Zgodnie z dewizą - piękno jest ponadczasowe.Poniżej dane techniczne najmocniejszego kocurka (co najciekawsze, nie był najszybszy, bo waga silnika robiła swoje, silnik sześciocylindrowy o pojemności 4235 ccm i mocy 269 koni osiągał prędkość 246 km/h):Silnik: V12 5,4 l (5344 ccm), SOHCUkład zasilania: cztery gaźnikiMoc maksymalna: 276 KM (203 kW) przy 5850 obr/minMaks. moment obrotowy: 412 N•m przy 3600 obr/min0-100 km/h: 6,4 sV-max: 235 km/hSamochód zajął pierwsze miejsce w rankingu The Daily Telegraph stu najpiękniejszych samochodów wszech czasów
Źródło: https://mklr.pl
Kiedy twój pies jest nieco gapowaty, ale niezły z niego słodziak –
0:03
Taki tam trik na rowerze –
0:12
Kiedy troll karmi sierściucha –
0:03
Goryl chroni i delikatnie opiekuje się malutkim wyrakiem –
0:17
Drewniany zamek stosowany w starożytnym Egipcie –
0:21
Huśtawka z wodospadem –
0:41
Dobrze ci radzę, nawet nie zaczynaj –
0:03