Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
Konsumenci masowo zwiększyli zakupy paluszków, by wesprzeć producenta, który w pożarze stracił jeden z zakładów. Wzrost sprzedaży jest imponujący – Po pożarze w fabryce firmy Aksam, produkującej popularne Paluszki Beskidzkie, do pomocy ruszyły nie tylko znane firmy, ale i konsumenci. Z danych aplikacji Listonic, służącej do tworzenia list zakupów, wynika, że marka Beskidzkie zanotowała w lipcu wręcz niespotykany na co dzień wzrost zainteresowania.12 sierpnia 2024, czyli wczoraj, oficjalnie wznowiono produkcję w firmie Aksam. Miesiąc wcześniej dwie hale producenta przekąsek słonych z Malca (paluszków, chrupek czy orzeszków), strawił pożar. - Wobec fali pomocy, jaka nas spotkała po pożarze, byliśmy bardzo zbudowani, ale z drugiej strony nie kryliśmy obaw, że naszych produktów w sklepach zabraknie – analizował wiceprezes Klęczar. - Dziś w historycznym dla nas dniu, została tylko wdzięczność. Cieszymy się, że odzyskamy prawie dwie trzecie naszej produkcji sprzed pożaru. W pierwszym kwartale 2025 roku wrócimy do mocy produkcyjnych sprzed pożaru – zadeklarował Artur Klęczar.Brawo Beskidzkie i brawo my!
Źródło: gazetakrakowska.pl

Komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte. Jeśli chcesz je widzieć cały czas, zaloguj się,

Ukryj komentarze
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…