Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
archiwum
 –  Tu nie chodzi tylko o produkcję.Większym problemem jest promocjapicia alkoholu. Reklamowanie go, a jużzwłaszcza ten produkt o nazwiewyjebongoczy coś takiego - produktuewidentnie w promocji skierowanego domłodych ludzi: nazwa, etykieta,koncepcja graficzna, sposób promocji,przystępniejszy smak. Podobnie małpki.To jest ewidentne oswajanie młodychludzi z alkoholem. Jakbyśmy już nie mieliproblemu kulturowego.Jak słyszę palikota mówiącego olekarzu, który ma kliniki leczące zalkoholizmu i rosnącą świadomość... oświadomości klasy średniej i ludziachzamożnych, których stać na te kliniki.Poziom hipokryzji nanieprawdopodobnym poziomie.I oczywiście ludzie piszący o hipokryzjidziennikarzy reklamującychbukmacherkę też mają rację. Hazardgeneruje kolejne uzależnienie, a do tegojak ostatnio czytamy napędza korupcję iustawianie meczy. Najsłodsze są tewypierdziny firm bukmacherskich, że oniwspółpracują z organami ścigania izwiązkami sportowymi, a w ogóle toustawianie meczy im najbardziejszkodzi.Typowy kapitalizm: mamy szkodliwy iuzależniający produkt, promujemy gożeby na nim coraz więcej zdrabiać,generujemy jeszcze większe problemy,obciążamy coraz bardziejspołeczeństwo, wymyślalmy sposób nazwalczanie problemu, zmuszamyspołeczeństwo żeby płaciło zazwalczenie wspólnie z nami tegoproblemu, tworzymy specjalne miejsca,gdzie za pieniądze można leczyć się zproblemu. Na koniec jeszcze mówimy"nie możecie nas zlikwidować, bo z tegoco zarabiamy na szkodliwym produkcieprzecież finansujemy zdrowy sport". Jestzajebiście.

Komentarze Ukryj komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte.
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…