Kelnerzy mówią, jakie zachowania klientów działają im na nerwy Bycie kelnerem to naprawdę ciężka i niewdzięczna praca. Nie bądźmy tymi osobami, które traktują ich jak podludzi i dowalają im pracy (15 obrazków)
Nie znoszę ludzi, którzy zamawiają ogromnego, dobrze wysmażonego steka a potem wkurzają się, że przygotowanie go trwa za długo. Sam chciałeś dobrze wysmażone, to teraz cierpliwie czekaj
Kelnerzy nie mają zbyt dużo czasu, więc nie wymagaj od nas dokładnego tłumaczenia, co znajduje się w każdej potrawie z menu
Ludzie, którzy są protekcjonalni i nieuprzejmi od momentu wejścia do lokalu
Najgorszą rzeczą jaką może zrobić klient, jest trzymanie rąk na stoliku kiedy próbuję postawić przed nim talerz. Kiedyś przez takiego gościa, paskudnie oparzyłem swoją dłoń
To denerwujące, kiedy ludzie zmuszają swojego kelnera do wielokrotnych wycieczek tam i z powrotem, ponieważ nie zamawiają wszystkiego od razu. Jeśli wiesz, że lubisz ketchup, ostry sos, musztardę i jeszcze sos czosnkowy poproś od razu o przyniesienie wszystkiego a nie każ mi biegać z każdym dodatkiem osobno
Istnieją klienci, którzy przyczepią się do wszystkiego, Raz jedna paniusia zażądała owalnego talerza, bo okrągły jej się nie podobał
Najbardziej nie lubię, kiedy ludzie potrząsają swoimi szklankami, domagając się dolewki, albo mówią, że każdy przy ich stole potrzebuje wody a potem nikt jej nie wypija
Komentarze Ukryj komentarze