Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
Krajowy Instytut Mediów zlecił bez przetargu badanie rynku radiowego firmie Alternatywa Polska. Spółka zarejestrowana jest w małej miejscowości Dębina – Pierwsze wyniki badań przeprowadzonych przez Alternatywę Polską różnią się znacznie od tych wykonywanych przez pracownię Kantar. Uwagę zwracają lepsze wyniki publicznych rozgłośni. Według Alternatywy Polskiej Jedynka ma 8,9 proc. udziału w rynku, Dwójka 1,6 proc., a Trójka 3,2 proc. W pomiarach Kantara Jedynka otrzymuje jedynie 4,7 proc. słuchalności, Dwójka 0,5 proc., a Trójka 1,8 proc. Ponad dwukrotnie lepiej w badaniu Alternatywy Polskiej wypada także Radio Maryja.W związku z tym, że firma dostała zlecenie bez przetargu Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku złożyła wniosek o wszczęcie kontroli do prezesa Urzędu Zamówień Publicznych Publiczne zlecenie za 24 mln zł dla firmy zarejestrowanej w stodole

Komentarze Ukryj komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte.
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…