Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
W Szwecji od dekad na parkingach firmowych można podłączyć auto do gniazdka z prądem, ale nie służy ono do ładowania samochodów elektrycznych. – Wiele aut w Szwecji posiada elektryczną grzałkę która po podłączeniu do sieci, utrzymuje wysoką temperaturę płynu chłodniczego, a co za tym idzie całego silnika.Znacznie ułatwia to rozruch w niskich temperaturach, a w dodatku samochód zużywa znacznie mniej paliwa, bo zaraz po odpaleniu przechodzi w tryb pracy dla rozgrzanego silnika, na tzw. ubogiej mieszance paliwowo-powietrznej, czyli po prostu podaje mniej benzyny do cylindrów.Praktycznie każde auto można tak łatwo przerobić. Wystarczy w małym obiegu zainstalować odpowiednią grzałkę z pompką która będzie przepompowywać gorący płyn chłodniczy, tak jak dzieje się to kiedy silnik pracuje.Kolejnymi plusami tego rozwiązania są wolniejsze zużycie silnika, oraz możliwość natychmiastowego włączenia ogrzewania po uruchomieniu samochodu.

Komentarze Ukryj komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte.
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…