Zaloguj przez Facebooka lub Login: Hasło: nie wylogowuj mnie Nie masz konta? Zarejestruj się Zapomniałeś hasła? Odzyskaj hasło Nie dostałeś linku aktywacyjnego? Wyślij go ponownie
W 2006 roku Brytyjskie Towarzystwo Ochrony Jeży wygrało sześcioletnią kampanię i nakłoniło Mc'Donalds do zmiany wyglądu pojemnika na lody Mc'Flurry, ponieważ zagrażał on życiu jeży, które wielokrotnie w nim utknęły i ginęły Mocne Słabe +278 (283) #Brytyjskie #Towarzystwo #Ochrony #Jeży #wygrana #dobro #kampania #pudelko #lody 22 stycznia 2022 o 12:19 przez opolko Skomentuj (5) Do ulubionych
W każdej sytuacji gotowi do pomocy Szacunek dla tych ludzi Krok za krokiem ku lepszemu Szczęście ma to do siebie, że przychodzi do nas znienacka
Komentarze Ukryj komentarze