Zaloguj przez Facebooka lub Login: Hasło: nie wylogowuj mnie Nie masz konta? Zarejestruj się Zapomniałeś hasła? Odzyskaj hasło Nie dostałeś linku aktywacyjnego? Wyślij go ponownie
Polska Organizacja Turystyczna (POT) wystartowała z nową kampanią promującą Polskę pod hasłem "Poland. More than you expected". Niestety spot mający promować nasz piękny kraj wyszedł niezwykle sztucznie i żenująco. Zresztą sami zobaczcie i skomentujcie to Źródło: https://gazetawroclawska.pl/polska-turystyka-… Mocne Słabe +98 (108) #news #spot #polska #turystyka #promocja 28 listopada 2021 o 13:20 przez FlashbackFM Skomentuj (12) Do ulubionych
Marketing wchodzi na wyższy poziom. W Holandii McDonald's wprowadza nowy rodzaj billboardów - bez żadnych zdjęć, haseł, ani nawet loga. Billboard ma po prostu pachnieć, tak że każdy kto zbliży się na odległość 5 metrów poczuje charakterystyczny zapach frytek
Komentarze Ukryj komentarze