Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
Od listopada w telewizji nie obowiązuje limit reklam na godzinę, do tej pory było to 12 min. Teraz w godz. 6-18 limit wynosi 144 minuty, w godz. 18-24 to 72 minuty, a między godz. 24-6 limitu nie ma. Wprowadzono możliwość przerywania transmisji sportowych pojedynczą reklamą – Liczby nie są szokujące i nie różnią się od tego, z czym do tej pory mieliśmy do czynienia, ale widzowie i tak mocno odczują tę zmianę. Dlaczego? Powodem jest zmiana w sposobie rozliczenia czasu reklam. Do tej pory sumowano bloki w ciągu godziny (wspomniany limit 12 minut). Teraz rozliczenie następuje w obrębie całego okresu, a więc stacje same będą mogły zdecydować, kiedy intensywniej "bombardować" widzów spotami reklamowymi (jak przypuszczamy - podczas największej oglądalności), a kiedy będzie można odpuścić emisję dłuższych bloków

Komentarze Ukryj komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte.
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…