Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
archiwum
Klient/Klientka składa reklamację, wiadomość e-mail: – KLIENT: Dzień dobry. W produkcie nie działa funkcja x, proszę o kontakt, oraz propozycję rozwiązania problemu. Pozdrawiam.- Odp. Proszę nacisnąć przycisk A - on aktywuje funkcję.- Dziękuję. Jest OK. PozdrawiamKLIENTKA. To jakaś paranoja!! Nie jestem zadowolona z produktu, co będę musiała opisać w komentarzu, oraz na waszej stronie!!! Musiałam specjalnie przełożyć wizytę u kosmetyczki, aby odebrać to od kuriera, do tego kurier nie był miły i mało się uśmiechał! Teraz jeszcze nie działa, a moje dziecko spóźniło się na zajęcia dodatkowe, dlatego jestem mega niezadowolona, oraz wręcz wstrząśnięta taką sytuacją. Jak można wysyłać taki bubel!!! Jeśli od razu nie otrzymam nowego sprawnego produktu będę to musiała zgłosić na Policję, do Prokuratury, Rzecznika Praw, US, ZUS, księdza, biskupa, oraz opowiem moim koleżankom, nie będę was polecać!!- Odp. Proszę nacisnąć przycisk A , on aktywuje funkcję.- Nie będzie nikt mi mówił co mam robić, sama wiem lepiej jak to powinno działać!

Komentarze Ukryj komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte.
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…