Zaloguj przez Facebooka lub Login: Hasło: nie wylogowuj mnie Nie masz konta? Zarejestruj się Zapomniałeś hasła? Odzyskaj hasło Nie dostałeś linku aktywacyjnego? Wyślij go ponownie
archiwum – powód 80% 13-latek, z uwagi na niską samoocenę, korzysta z aplikacji umożliwiających retusz. Ogromny problem społeczny poruszony w kampanii Ogilvy dla Dove. Mocne Słabe +6 (7) #samoocena #kompleksy #dove #reklama #photoshop 9 lipca 2021 o 11:03 przez Caffa Skomentuj (0) Do ulubionych Raportuj
Kiedy algorytm zawodzi, wychodzą "dzikie żądze" Firma opróżniająca szamba tak reklamuje swoje nowe usługi: Jeszcze nikt mi tak nie obrzydził żadnego samochodu, jak zrobił to Włodzimierz Zientarski w najnowszej reklamie lecącej w TV co 15 minut
Komentarze Ukryj komentarze