Zaloguj przez Facebooka lub Login: Hasło: nie wylogowuj mnie Nie masz konta? Zarejestruj się Zapomniałeś hasła? Odzyskaj hasło Nie dostałeś linku aktywacyjnego? Wyślij go ponownie
Marka Dove ruszyła z nową, globalną kampanią pod hasłem "Odwrócone Selfie", za pomocą której pokazuje, jak kłamią media społecznościowe i jak może to wpływać na psychikę nastolatek Mocne Słabe +475 (480) #dove #marketing #kampania #psychika #lajki #news 23 kwietnia 2021 o 15:50 przez Tummler Skomentuj (10) Do ulubionych
Marketing wchodzi na wyższy poziom. W Holandii McDonald's wprowadza nowy rodzaj billboardów - bez żadnych zdjęć, haseł, ani nawet loga. Billboard ma po prostu pachnieć, tak że każdy kto zbliży się na odległość 5 metrów poczuje charakterystyczny zapach frytek
Komentarze Ukryj komentarze