Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
Algorytmy Facebooka usunęły reklamy cebuli, bo uznały, że cebula to piersi – Co jest okrąglutkie, beżowiutkie i wyciska mężczyznom łzy z oczu? Wygląda na to, że algorytmy Facebooka i ludzka wyobraźnia działają na podobnej zasadzie, przynajmniej w niektórych obszarach. Mechanizmy pilnujące porządku na stronach należących do amerykańskiego giganta usunęły reklamę cebuli z powodu rzekomego naruszenia regulaminu i promowania produktów w sposób seksualizujący. Jeden z kierowników kanadyjskiej firmy Gaze Seed Company, która reklamę opublikowała, mówi, że cała sytuacja jest bardzo zabawna. Mimo to sprawę zgłoszono Facebookowi, który przyznał, że algorytmy zadziałały źle i reklamę przywrócił.

Komentarze Ukryj komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte.
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…