Zaloguj przez Facebooka lub Login: Hasło: nie wylogowuj mnie Nie masz konta? Zarejestruj się Zapomniałeś hasła? Odzyskaj hasło Nie dostałeś linku aktywacyjnego? Wyślij go ponownie
Tak wygląda kosztujący 5 mln zł spot Polskiej Fundacji Narodowej, mający na celu promocję Polski w Stanach Zjednoczonych Źródło: https://www.donald.pl/artykuly/GnpDQdZG/pfn-z… Mocne Słabe +455 (470) #PFN #spoty #koszt #reklama #promocja #Polska #USA 20 września 2019 o 11:09 przez Quartermaster Skomentuj (30) Do ulubionych
Marketing wchodzi na wyższy poziom. W Holandii McDonald's wprowadza nowy rodzaj billboardów - bez żadnych zdjęć, haseł, ani nawet loga. Billboard ma po prostu pachnieć, tak że każdy kto zbliży się na odległość 5 metrów poczuje charakterystyczny zapach frytek
Komentarze Ukryj komentarze