8 faktów na temat wyprzedaży, o których nie dowiesz się w sklepach (9 obrazków)
Wyprzedaże przynoszą zysk sklepom, nie klientom
Mają one na celu skłonienie cię do kupienia rzeczy o których przedtem nie myślałaś. Niewiele osób potrafi oprzeć się pokusie, widząc towar w przecenie
Podobne rozmiary mogą być zbyt duże bądź zbyt małe, w zależności od marki
Różni producenci posługują się różnymi skalami miary. Tak więc, w jednym sklepie możesz bez problemu zmieścić się w rozmiar S, podczas gdy w innym, ledwo założysz M. Niektóre firmy sztucznie „zmniejszają” rozmiar swoich damskich ubrań, aby kobiety kupowały je chętniej
Znany projektant nie gwarantuje jakości
Duże marki tworzą czasem linie ubrań we współpracy ze znanymi projektantami. Ich celem jest skłonienie klientów do wyłożenia większych pieniędzy, za „ekskluzywne” ciuchy. W rzeczywistości, jedyną ekskluzywną rzeczą związaną z nimi, jest nazwa. Jakość tych ubrań nie jest w żadnym stopniu lepsza
Sekcje wyprzedaży celowo wyglądają tak chaotycznie
Ma to na celu sprawienie, że przebierający przez warstwy ubrań klient ucieszy się ze „znalezionej” w tym bałaganie okazji i bez wahania ją kupi
Przy produkcji ubrań wykorzystuje się szkodliwe chemikalia
Nawet etykietka „W 100% naturalne” nie jest gwarancją braku chemikaliów. Niektóre z nich są używane do uzyskania określonego odcieniu koloru, inne mają chronić ciuchy przed pleśnią i molami. Przed założeniem nowych ubrań, zawsze powinniśmy je wyprać
Ubrania syntetyczne kosztują tyle samo lub nie wiele mniej co te wykonane przy użyciu naturalnych tkanin
Producenci często zawyżają ceny syntetycznych ubrań, aby dać klientom impuls do kupowania droższych rodzajów, wykonanych z naturalnych tkanin. Klient myśli, że wełniany sweter wcale nie jest dużo droższy od syntetycznego i kupuje go bez wahania
Markowe ubrania różnią się jakością w zależności od sklepu
Komentarze Ukryj komentarze