Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
archiwum – powód

Kiedy jakość spada, a czas klienta wart jest 2 złote...

Kiedy jakość spada, a czas klienta wart jest 2 złote... – Istny demotywator dla klienta. Czas klienta wyceniono na ok. 2 zł. Klient znajduje bubel w postaci ewidentnie źle sklejonego kartonika. Poświęca swój czas, pisze reklamacje do AGRO-DANMIS, pakuje kartonik, idzie na pocztę, stoi w kolejce i wysyła wadliwy kartonik do producenta. Łączne koszty: przesyłka 18, mleko: 4. Razem 22. Dzięki temu firma może poprawić swoją jakość. Co w zamian proponuje się klientowi ? Zgrzewkę 6 kartoników (6*4 zł = 24 zł). Zaproponowałem w mailu łącznie 2 zgrzewki jako chociaż rekompensatę dla mnie. W odpowiedzi firma wskazała, że 1 zgrzewka wystarczy. Czyli poniesione na wysyłki i mleko koszty się zwracają a jako rekompensatę za tyle włożonego przez klienta wkładu firma AGRO-DANMIS proponuje około 2 zł... Poczułem się upokorzony takim rozwiązaniem.Nigdy więcej nie kupię mleka od firmy,która tak traktuje klienta i żal jej jednej zgrzewki ponad poniesione przez klienta koszty. Niech lepiej zainwestuje w audytorów jakości. (tylko kto przyjdzie pracować za 2zł?)

Komentarze Ukryj komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte.
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…