Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…

Rozmawiałem na infolinii mojego banku i mój problem został rozwiązany, więc urządziłem sobie krótką pogawędkę z konsultantką (takie podsumowanie rozmowy) i przez przypadek się rozłączyłem, więc zadzwoniłem ponownie, ale połączono mnie z innym konsultantem, więc powiedziałem "proszę jej przekazać, że przepraszam za to rozłączenie" Przepraszam, pani z banku

Przepraszam, pani z banku –
Wiemy, że używasz AdBlocka i wyłączyłeś reklamy w serwisie. Masz do tego prawo. Ale jeśli nie wpadasz do nas przypadkiem, tylko znamy się od miesięcy, a może i od lat, a dzięki Demotywatorom przeżyłaś (albo przeżyłeś) wiele przyjemnych chwil, to być może uznasz, że zasłużyliśmy na twoją wdzięczność i zrewanżujesz się kupując fajną koszulkę demotów tutaj albo założysz za cenę paczki chipsów Superkonto. To jak?

Komentarze Ukryj komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte.
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…