Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
archiwum

ORANGE - coś więcej niż telewizja i telefon... Jeśli chcesz skorzystać z oferty pomyśl, że zawsze może ci się zepsuć pilot

Jeśli chcesz skorzystać z oferty pomyśl, że zawsze może ci się zepsuć pilot – Dostarczenie nowego przekracza możliwości intelektualne i logistyczne ORANGE Polska S.A. 2-letnie dziecko zgubiło pilota. Gdzieś jest, ale nie ma... Zadzwoniłem do ORANGE. Super nowoczesnej firmy, TOP jeden na świecie wg ich reklam. I co? Doręczenie nowego pilota klientowi jest dla nich niewykonalne. W każdej innej (czytaj normalnej) firmie jak UPC, Plus, Cyfra mają procedurę dostarczenia samego pilota, bo uszkodzenie lub zagubienie go to najczęstsza awaria klientów. Ale nie ma takiej procedury w ORANGE... Nie do końca nie ma. Można np. zamówić odpłatną wizytę technika za jedyne 150 zł wycieczka plus 100 pilot. Wymienią wtedy całe urządzenie i szlag trafi zapamiętane programy, ustawienia i wszystko inne. Trzeba też wypruć zza szafek stare kable, które trzeba oddać, by podłączyć nowe w to samo miejsce. Ale oddać trzeba

Komentarze Ukryj komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte.
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…