Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…

Szukaj



Znalazłem ponad 1000 takich demotywatorów

poczekalnia

Wiele się zmieniło od tamtych czasów. Ciężko teraz znaleźć partię polską...

Wiele się zmieniło od tamtych czasów. Ciężko teraz znaleźć partię polską... – "W ciągu całego mego życia widziałem w naszym kraju tylko dwie partie. Partię polską i antypolską, ludzi godnych i ludzi bez sumienia, tych, którzy pragnęli ojczyzny wolnej i niepodległej, i tych, którzy woleli upadlające obce panowanie." - Adam Jerzy książę Czartoryski
poczekalnia

Sąd UE: nazwa wódki „Lubelska” zbyt podobna do niemieckiej „Lubeca” Sąd UE uznał w czwartek, że polska nazwa alkoholi, w tym wódki „Lubelska”, jest zbyt podobna w wymowie do niemieckiej marki „Lubeca”, co może być mylące dla klientów, i odrzucił wniosek o jej rejestrację w charakterze unijnego znaku towarowego.

Sąd UE uznał w czwartek, że polska nazwa alkoholi, w tym wódki „Lubelska”, jest zbyt podobna w wymowie do niemieckiej marki „Lubeca”, co może być mylące dla klientów, i odrzucił wniosek o jej rejestrację w charakterze unijnego znaku towarowego. – wódka
poczekalnia

"Nie ma wśród obecnej opozycji ludzi, którzy mieliby na uwadze Polskę" -Zofia Pilecka

"Nie ma wśród obecnej opozycji ludzi, którzy mieliby na uwadze Polskę"-Zofia Pilecka – „Polska, Ojczyzna jest najważniejsza, dla niej trzeba się najpierw uczyć, a potem pracować, by piękniała i była atrakcyjna dla innych, dla całego świata, a nie działać, by ją niszczyć. Strasznie mnie boli to, co się dzieje” --  tak o działaniach totalnej opozycji i okupacji Sejmu mówi Zofia Pilecka-Optułowicz, córka rotmistrza Witolda Pileckiego.
poczekalnia

Zobacz jak czarują polscy iluzjoniści!

Zobacz jak czarują polscy iluzjoniści! – Cudze chwalicie, swego nie znacie
poczekalnia

Polska kraj bez perspketyw

Polska kraj bez perspketyw – dla młodych ludzi

Drzwi do stołówki amerykańskich żołnierzy

Drzwi do stołówki amerykańskich żołnierzy – Zdjęcie z 11 Lubuskiej Dywizji Kawalerii Pancernej Polish word of the dayHow are you?Jak się masz?
poczekalnia

Polska...

Polska... – Jak łatwo z ludzi robić idiot*w...

Autor tego tekstu napisał to teraz, co ja mówiłem już 3 lata temu

Autor tego tekstu napisał to teraz, co ja mówiłem już 3 lata temu –  Witajcie moi drodzy. jako całkiem niedawno upieczony absolwent informatyki zaczalem trochę ponad miesiąc temu szukać pracy. Wcześniej nie szukałem bo miałem notis przyjemne sprawy rodzinne do ogarnięcia, ale teraz czas zacząć zarabiać. Me tylko mam golego magistra, ale ogarniam tematy trochę, bo przez ostatnie A lata będąc na studiach pracowalem na pól etatu dla jednej lotny (znajomego) co robi strony i sklepy, a poza tym sporo robiłem różnych zleceń na umowę zlecenie czy o dziele. I teraz czytam oferty pracy w PL i mnie kurwa normalnie rozpierdala śmiech. Patrzę na Wrocek jeśli chodzi o programowanie to wymogi po prostu kosmiczne! Bardzo dobra znajomość html, css, php, javascript, java, sql, 000, środowiska NET, Python. Dla niezorientowanych są to wszystko języki programowania. że co kurwa się pytam? Jak można znać te wszystkie języki BARDZO DOBRZE lub w stopniu ZAAWANSOWANYM? Możesz znać s-ż języki (ok html i css to podstawy żeby w ogóle startować), resztę jakoś tam mieć pojęcie. Ale to nie wszystko. Mile widziane 3 lata doświadcznia, zaawanunvany angielski, niemiecki dodatkowym atutem, znajomość całego pakietu Adobe, i jeszcze kilka innych dupereli. Myślę sobie, kurwa mać, chyba w tym kraju sond geniusze. Oczywiście podana oferta jest przykładowa, ale sprawdźcie sobie ile tego jest! Nie twierdzę że nie ma kozaków co wszytko bardzo dobrze ogarniają, ale z ręką na sercu mówię wam ze powinni z 40 000 zarabiać na miesiąc. Ale myślę sobie ok, wysylam cv, w końcu większość z tych rzeczy albo umiem, albo jakoś tam ogarniam i się szybko nauczę. Idę do pierwszej f rmy, rekrutacja dwupoziomowa, przechodzę ją, przychodzi do rozmowy o pieniądzach. Ile mi oferują? 2400 na rękę, Hhaahhaah! We Wrocławiu! Moja mama w fabryce cukierków na prowincji ma 2100 Śmieję się im w twarz a oni mi pierdolą o benef kich typu ubezpieczenie czy jakiś tam karnet na basen. Nara. Idę do drogiej f rmy, znowu dwa etapy rekrutacji, znowu przechodzę. Firma jak z amerykańskiego f 'lnu, odjebana, ładna, f u f u, myślę będzie dobrze w tym korpo. Kurwa 2700 na rękę i oczywiście BENEFITY. Co jest kurwa? To je z tych prywatnych zleceń czasem lepiej na miesiąc wychodziłem, i nie musiałem co rano zapierdalać na 8 godzin do pracy! Minimum 8 godzin, bo masz być gotowy zostać po godzinach! Wkurwiony sprawdzam oferty z zagranicy. UK, Irlandia, Szwecja itd. I co? Przede wszystkim normalne oferty, oczekują konkretów, na przyklad że znasz ten i ten język programowania plus na przykład photoshopa i tyle. Poza tym co jest mego zajebiste podają widelki zarobków a nie że się pierdolisz z interwiew żeby się dowiedzieć że możesz zarobić 2500 zlotych. Chcesz iść na graf ka? Masz umieć programy graf czne. Chcesz być frontendowcem masz znać konkretne języki i bralioraki Backendowcem masz znać programowanie. Ale nie kurwa w Polsce masz być wszystkim, umieć wszystko i jeszcze zarabiać mniej niż socjal w Niemczech!? Kurwa serio, my jesteśmy 13 lat w Unii Europejskiej? Skoro w informatyce takie zarobki to ja nawet nie chcę wiedzieć że zwabiają Ci ludzie co sprzedają w warzywniaku, albo co nie wiem na ochronie w budce siedzą. Pozdrawiam — przyszły emigrant

Tymczasem Facebook tłumaczy

Tymczasem Facebook tłumaczy –  GermanDeathCamps - Am 1. September 1939 UberflelDeutschland Polen und Ióste damit den 2. Weltkrieg aus.PolishDeath Camps - w dniu 1. Września 1939 r. wPolsce I Niemczech najechał celu 2. Wś.
archiwum

Przyjechali Ukraińce do Polski na wakacje...

Przyjechali Ukraińce do Polski na wakacje... – Zabawna historia...
Źródło: www.youtube.com
poczekalnia

Czechy, 10 mln ludzi, budżet ok 200 mld zł.

Czechy, 10 mln ludzi, budżet ok 200 mld zł. – Polska, 40 mln ludzi (no 35), budżet 300 mld zł.
poczekalnia

M jak Melanż

M jak Melanż – Polska wersja "Chłopaków z baraków"?
Źródło: youtube

Z dniem 1 stycznia 1995 roku Polska przestała być krajem milionerów

Z dniem 1 stycznia 1995 roku Polska przestała być krajem milionerów – Za litr mleka płaciliśmy 5.500 zł, za kilogram cukru - 9.500 zł, a za kilogram mąki - 6.300 zł. Pół litra polskiej wódki kosztowało ponad 70.000 zł

To zdjęcie stało się hitem internetu i musiało się doczekać przeróbek

 –  Koleś "o którego nie musisz się martwić"Ty:

Kuchnia staropolska

Kuchnia staropolska –  Co będzie dzisiaj na obiad? Rogi ci przyprawiam

Poczto Polska, nie wstyd ci?

Poczto Polska, nie wstyd ci? –
poczekalnia

Lata mijają a pytanie nadal aktualne

Lata mijają a pytanie nadal aktualne –
poczekalnia

Doradca Putina o nowej roli Polski w zmieniającym się świecie. Przedstawia ofertę dla Polaków.Tygodnik ,,Do Rzeczy” przeprowadził wywiad z doradcą Władimira Putina, rosyjskim filozofem, Aleksandrem Duginem,…

Doradca Putina o nowej roli Polski w zmieniającym się świecie. Przedstawia ofertę dla Polaków.Tygodnik ,,Do Rzeczy” przeprowadził wywiad z doradcą Władimira Putina, rosyjskim filozofem, Aleksandrem Duginem,… – Polska była wielkim państwem, dorównywaliście nam potęgą. Od zawsze był między nami spór. W pierwszych wiekach to wy byliście górą, potem my. Jesteśmy braćmi, którzy się kłócą. Odnoszę się do polskich braci z wielkim szacunkiem. Rozumiem waszą niechęć do Rosji. To, że aktualnie jesteśmy od was silniejsi, nie oznacza, że jesteśmy lepsi. Macie fascynującą tradycję i kulturę, pełną sprzeczności między Wschodem a Zachodem. Mam dla was więcej zrozumienia niż dla zachodnich Ukraińców, którzy nienawidzą Polaków, Rosjan, czarnych… Nie uznaję czegoś takiego jak polonofobia. To tak samo szkodliwe zjawisko jak rusofobia. Niestety, my, Rosjanie, często bywamy szowinistami. Zamiast zrozumieć głębię bogactwa naszych braci, zatracamy się w nienawiściJEŚLI WIECIE KIM JEST A.DUGIN TO TE SŁOWA WRĘCZ MOGĄ SZOKOWAĆ..
archiwum

polska scena e-sportowa GÓRĄ!!!! ...zaraz po Stochu :D

polska scena e-sportowa GÓRĄ!!!!...zaraz po Stochu :D – https://www.youtube.com/watch?v=ikH-rtd71c4
archiwum

Nowa siła!

Nowa siła! – Chłopaki pokazują jaka będzie przyszłość futbolu w Polsce.