Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…

Szukaj



Znalazłem 608 takich demotywatorów

Kobiety są jednak twardsze od mężczyzn. Widział kto faceta biegnącego do autobusu na 15-centymetrowych szpilkach i 30-stopniowym mrozie, w minispódniczce i z gołą głową, żeby fryzura się nie zepsuła?

Kobiety są jednak twardsze od mężczyzn. Widział kto faceta biegnącego do autobusu na 15-centymetrowych szpilkach i 30-stopniowym mrozie, w minispódniczce i z gołą głową, żeby fryzura się nie zepsuła? –
archiwum – powód

Prezydent Rutkowski

Prezydent Rutkowski –

Dysponujemy materiałem dowodowym i ustaliliśmy, że dwie pchły spotkały się u Rutkowskiego na kwadracie

Dysponujemy materiałem dowodowym i ustaliliśmy, że dwie pchły spotkały się u Rutkowskiego na kwadracie –

Sekret popularności "samurajskich koków":

 –  Bale

Szukasz prezentu na Dzień Dziecka?
To ostatnia szansa by zamówić niesamowite koszulki do własnoręcznego malowania! Spraw dzieciakom super frajdę!

Każdy ma taką znajomą, która leczy swoje kompleksy fryzurą, kolczykami i innymi modyfikacjami ciała

Każdy ma taką znajomą, która leczy swoje kompleksy fryzurą, kolczykami i innymi modyfikacjami ciała –

Różne w życiu widziałem fryzury, ale na "palnik gazowy" to po raz pierwszy...

Różne w życiu widziałem fryzury, ale na "palnik gazowy" to po raz pierwszy... –

Daj dziewczynie 150 zł i zobacz co się stanie:

 –
poczekalnia

Jaka jest różnica między mężczyzną, a kobietą?

Jaka jest różnica między mężczyzną, a kobietą? – Mężczyzna robi swoją fryzurę w pięć minut tak, aby wyglądała jakby robił ją dwie godziny. Kobieta robi swoją fryzurę w dwie godziny tak, aby wyglądała jakby robiła ją w pięć minut

W Arabii Saudyjskiej uznali jej fryzurę za skandaliczną i ocenzurowali

W Arabii Saudyjskiej uznali jej fryzurę za skandaliczną i ocenzurowali –

Fryzura zmienia człowieka

Fryzura zmienia człowieka –

Chłopaki, nie oszpecajcie się dredami!

Chłopaki, nie oszpecajcie się dredami! – Dredów nie można myć. Rozmnażają się w nich tysiące roztoczy i wszy. Chyba lepiej zachowywać higienę?

Zawodnik NBA, Gordon Hayward jest doskonałym przykładem tego, ile mężczyźnie może dać zmiana fryzury i zarost

Zawodnik NBA, Gordon Hayward jest doskonałym przykładem tego, ile mężczyźnie może dać zmiana fryzury i zarost –

Pal licho tę jego fryzurę

Pal licho tę jego fryzurę – Powiedzcie mi lepiej, czemu Rutkowski zawsze stoi w taki sposób, jakby siedział na gałęzi

17 zdjęć, które pokazują jak wiele może facet zyskać dzięki odpowiedniej fryzurze (18 obrazków)

archiwum – powód

KONIEC, STRACONE !!! :(

KONIEC, STRACONE !!! :( – Coś się kończy coś się zaczyna...mam nadzieje, że zmiany idą ku lepszemu.
archiwum

Kiedy prosisz fryzjera, żeby tylko podciął końcówki

Kiedy prosisz fryzjera, żeby tylko podciął końcówki –

Gdy tylko na chwilę zostawisz córkę z psem

Gdy tylko na chwilę zostawisz córkę z psem –
archiwum – powód

Najlepszy przykład na to, jak zmieniły się czasy Nawet do zdjęcia musi taki siedzieć z telefonem!

Nawet do zdjęcia musi taki siedzieć z telefonem! –

Uważasz, że obecna moda jest straszna? Ciekawe co powiesz na wspomnienie fryzur z lat 80' i 90-tych! (30 obrazków)

Kiedyś dziewczyny miały takie fryzury: I komu to przeszkadzało?

I komu to przeszkadzało? –