Święta tuż tuż. Sprawdź jakie sztuczki stosują sprzedawcy, by w ich kieszeni wylądowało jak najwięcej twoich pieniędzy (18 obrazków)
Lustra w przymierzalniach są delikatnie wklęsłe, żeby człowiek wydawał się szczuplejszy podczas przymierzania ubrań
Kolory też mają wpływ na zakupy. Ludzie częściej wchodzą do sklepów, z których bije ciepła czerwień, pomarańcz lub żółć, aczkolwiek zimne kolory takie jak niebieski czy zielony sprawiają, że ludzie są w stanie wydać więcej
Ogromny, dobrze widoczny napis "WYPRZEDAŻ" sprawia, że ludzie chętniej odwiedzają te sklepy i kupują rzeczy, które często nie są objęte wyprzedażą
Karty stałego klienta istnieją już od 1930 roku, by pomóc nakłonić klienta do robienia większych zakupów regularnie
W supermarketach działy ze świeżym pieczywem są ustawione zazwyczaj tuż obok wejścia, by od razu zachęcić zgłodniałych klientów do kupna
Ponadto gdy jesteśmy głodni, jesteśmy w stanie kupić więcej, z powodu impulsowego myślenia
Sklepy często umieszczają najpopularniejsze produkty na końcu hali po to, abyś po drodze miał okazję zabrać kilka całkowicie nieprzydatnych rzeczy i tym sposobem zapłacić więcej
Komentarze Ukryj komentarze